استراتژی مدیریت فروشگاه اینترنتی رعد ارتباط گستر، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده است. زیرا مدیریت، موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان دانسته و رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود.

 

اهداف و چشم اندازها:

 عرضه محصولات با بهترین کیفیت

 عرضه محصولات با کمترین قیمت و کمترین سود حاصل

 ارسال محصولات به تمام نقاط کشور در کوتاهترین زمان

 سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و پاسخگویی

 ایجاد فروشگاهی با قابلیت خرید برای هر قشر با هر توان مالی

 قیمت مناسب و رقابتی

پشتیبانی و پاسخگویی مستمر

کاهش ترافیک و تراکم بازار

 حذف محدودیت زمان و مکان در خرید

 

جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، پیام رسان های ایرانی ، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.